kedilipicama ya acaba göğüs ucunuz mu kısa? Hiç silikon meme ucu ile emzirmeyi denediniz mi ?
Strese girmemeye çalışın,her bebek emecek diye bir kural yok.Mama vermekten kaciniyorsaniz da…uzmanlar bebekler için bu mamaları üretti yani aç kalmasindan sa mama vermek daha iyisi.
Mesela benim oğlum da hiç mama içmedi ve bu beni bazı noktalar da aşırı zorladı.
Emerken de en fazla 5 dakika emiyordu.
Emzirme pozisyonunuza göre de değişebilir,benim oğlum kucağımdayken ememiyordu mesela,yatağa yatırıyorum,yanına uzanıp öyle emziriyordum.Sütüm tayzikli geldiği için doktor farklı pozisyon dene demişti,oğlum da en rahat o pozisyonda emmişti.Bunu öneren doktorum demişti her bebek illa kucakta emecek diye birşey yok,deneyerek onun için en doğru pozisyonu bulmalısın,yoksa sütünün var ya da yok olmasının bir önemi yok.
Birde öyle deneyin yani,belki sizin bebe de konforuna düşkündür bizim oğlan gibi 😂