Kalksak-123 Merhabalar, bi kaç ay önce ikizlerim için prego ıbıza plus bebek arabası almıştım bir tane pusetiyle beraber arabayı sadece bir kere kullandım. İkiz eşini kaybettim bu nedenle satmak istiyorum düşünürseniz resim atabilirim bir tane puset ve arabanın iskeleti dışındaki parçalar hala kutusunda. Sıfır fiyatı 40 bin araba sıfırdan farksız 20 bine vericem