Bebeğim 1 hafta sonra 4.aya girecek ama 3. Aydan itibaren gündüz uykuları çok kısa 5 dk en fazla 15 dk. Sadece ayakta kucağımda uyuyor. Şu bir haftafir çok huysuz beni görmediği an ağlıyor yanından ayrilamiyorum. Ben yanında olduğumda uyuyor yoksa uyumuyor. Böyle olan anneler var mı acaba bı ağrıei vs mi var anlamıyorum. İlk bebegim tecrubesizim