Mrctttt yasa yeni çıktı arkadaşlar yani 14.01.2025 itibari iken dogan Cocuklara verilecek bu paralar.
Gece sene ilk cocuk 400 TL gibi bir rakam alıyordu alışan caluşmayan herkes. Şimdi o ücretleri yükselttiler sadece. Yani her ay veriliyor deniyor da kaç sene? Şimdi millet 2.cocuk 1500 TL 3.cıcuk her ay 5000 TL diye cocuk yapmaya kalkmasın 🤣 benım 3.kaldıracak gücüm yok o para kendinin olsun 😄