Kızlar selam uzun zaman sonra soru sormaya geldim oğlum 10buçuk aylık oldu aptamil mama kullanıyoruz daha önceleki numaralarda yani 1-2 numaralarda 1 saat içinde mamanın tüketilmesi gerektigi yazıyordu ama 3 numarada böle bişi yazmıyor kalan mamaları döküyorum dogrumu yapıyorum bilemedim ısıp vermek dogru olurmu ?