Şuan üç aylık kızım, ama perperişanım dişi olsa ne yapacağım bilmiyorum yaralarımdan dişlerimi sıkıyorum o emerken, bı elimle de göğsümu sıkıyorum bebek koparıp atacak gibi içmeye çalışıyor bunun sebebi nedir arkadaşlar bilen var mı:(. Yani çocuğu tövbe yarabbim boğazlıyorum zorluyorum gibi hareketler yapıyor, bakıyorum süt var ama ağlayarak can çekişerek çekiştirerek içmeye çalışıyor mahvoldum ben ne yapacağım