teachermom5 Bağışıklık ıcın ne yapıyorsunuz vitamin vs veriyomusuuz şu internette dolaşan beyorganik tonik vs var o tarz bir şey kullanılmalı mı ve Ne zaman basladınız
dryglgl teachermom5 en önemlisi sağlıklı beslenmesi, düzenli uyku (erken uyanıp erken uyuma) ve dışarıda vakit geçirmesi. Bu üçü varsa bağışıklığı zaten kuvvetlenir bunlar dışunda o bey atom bey tonik karamürver vs takviyeleri hastalık döneminde destek olması için kullanmak gerekir sürekli kullanınca bir yerden sonra bünyesi alıştığı için su gibi olacak bunlar hastalık döneminde de bi faydası olmayacak çocuğa. Sağlıklı beslenmenin içinde et peynir yumurta sebze meyve kuruyemiş gibi genel hepimizin bildiği besinleri vermek abur cubur vermemek vs var bunun yanında kaliteli bir zeytinyağı günlük takviye niyetiyle çorbasına yoğurduna veya yemeğine eklenebilir haftada 2 balık yemiyorsa mutlaka omega 3 verilmeli bir de kan değerlerini güzel tutmak önemli senede 1 kontrol ettirilebilir eksikler tamamlanmalı
_YanakReisinAnnesii teachermom5 d vitamini ve balık yağı kullanıyorum onun harici başka birşey kullanmıyoruz.
mysozclk teachermom5 probiyotık kullanıyoruz ama reflüden dolayı 6 aydır devam ediyoruz suan 1 yasına gırdı kesip kesmıcegımı soracaktım gıdıp aşırı salgın var gitmeye korktum suan iptal ettim duruma gore ben keserim ama ne zaman onu kullansam hastalığı Allaha sukur geldigı gibi gitmesi kolay oluyor normalde bagısıklık dusuk kızımın onunla hafif atlatıyor uzun zamandır kullandıgımız ıcın sadece 1 ay ara vermişimdir tekrar kusma baslayınca tekrar basladık gitseydim sorcaktım en azından kıs cıkana kadar devam edım mi diye de bakalım elimde ki bitince gıdıcem artık extra bıde karadut özü verıyorum her gun onu da 2 aydır hergun meyve suyu gıbı yapar verırım o olmazsa cag kasıgıyla verırım onun da iyi geldigıni dusunuyorum corbalarına ilik suyu koyarım 2 gunde 1 organık tavuk suyu ile yaparım yemeklerini onu da bi gun ılık suyu verıyorsam diger gun tavuk suyu o sekilde gıdıyorum
merve171214 teachermom5 3 yaş oğluma d vitamini, balık yağı ve nutrigen propolis kış şurubu kullanıyorum 1 yaş kızıma d vitamini, balık yağı, kan damlası ve nutrigen kış şurununu veriyorum
elizaaaaa12 Ben 3.5yaşında ki kızıma bitkiselhomm Karamürver şurubunu veriyorum yanına da propolis damla
_YanakReisinAnnesii ikizzannesii mollers ve wellcare markalarını denedik ikisi de güzel ve onaylı. İlk olarak mollers tutti frutti olanla başlamıştık oğlum da hiç reddetmedi hemen alıştı tadı güzeldi.
Tbmstf _YanakReisinAnnesii kıyafetine vs damladığı zaman kokusu oluyor mu acaba. Ben ocean balık yağı aldım ve içerken tişörtüne damladı 5 kez yıkamama rağmen kokusu çıkmadı çöp oldu
_YanakReisinAnnesii Tbmstf benim halım çöp oldu bu yüzden 😂dikkatli vermek gerekiyor,döküldüğü yer silinse dahi bir süre sonra tekrar kusma yapıyor leke malesef,koku da oluyor aynı şekilde.
Tbmstf _YanakReisinAnnesii bir de tüm gün ağzı balık kokuyor gibi çocuğumu öptüğümde sanki balık öpüyor gibi hissediyorum 😅😂
_YanakReisinAnnesii Tbmstf bahsettiğim 2 marka ağzında uzun süre koku yapmıyor hatta mollers de bu sorun nerdeyse yok gibi 5-10 dakika için de geçiyor bilginiz olsun ☺️
Tbmstf _YanakReisinAnnesii bugün aldık denedim şimdilik ocean dan çok daha iyi koku konusunda. Buzdolabında saklayın diyor belki soğuk olması daha az koku yapıyordur. Bir de siz kaç aylıkken ne kadar ölçek veriyordunuz acaba.
_YanakReisinAnnesii Tbmstf balık yağları marka fark etmeksizin dolapta saklanıyor. Ben epa dha oranı daha yüksek olmasını istediğim için ocean aldım bugün 😅 diğer bahsettiğim markayı bulamadığım için ,inşallah sorunsuz içer oğlum diğer marka da sıkıntı çıkarmıyordu.
Tbmstf _YanakReisinAnnesii aa ben ocean ı hiç dolapta saklamadım ama serin yerde muhafaza ettim 😅 peki möllers için kaç ml kullandınız ölçeğiyle. Bu arada tadında fark yok bence içer ama balık kokusu daha yoğun haliyle
_YanakReisinAnnesii Tbmstf mollersi dolabın kapağında saklayın 😅soğuk olduğu zaman içimi de rahat oluyor bu şekilde. Kaç aylık çocuğunuz? Ben 5 ml veriyorum bayadır.