Kızlar selam. Allah kısmet ederse 2.bebeğimi kucağıma alacagım 2-3 haftam kaldı. İlk bebeğimde gögüs ucum yoktu ve sütüm de artsın diye ebeler bana makine al dediler aldım ilk zamanlar kullandım. Gögüs ucu için işe yaradı ama arttırma yapmadı gibi bilemiyorum. Sonra annem bununla uğraşma bol bol emzir dedi ve ben kullanmayı tamamen bıraktım buzluktakileride pek kullanamadım sürekli emziriyordum zaten yogurt falan yapmaya çalıstım.
Şimdi bu bebegimde gögüs ucum var yani bir sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum o konuda ama yine de alsam mı bilemedim sizce gerekir mi ? Çalışan bir anne değilim bu arada