tiredmom_ Arkadaşlar iki yaşında bebeğim parmak emme sorunu var nasıl bıraktırabilir tecrübeli anneler yazabilir mi
MERVEEYLMZ Bizimki de 2 yaş parmak emmiyordu ne denediysem bırakmadı sonra parmağına kına yaktık uf olmuş falan dedik şimdi emmiyor bıraktı çok şükür
Melek1921 4 yaş hala emiyor doktorada götürdük biz sonuç başarısız konuşarak çözmeye çalışıyoruz bizden gizli emiyor bu seferde küçük yaşta bıraktırmaya çalışsanız iyi olur.