seymolii38 Kızlar elimde 2 adet prematüre takım var. Kızım 2 kere giydi olmadı sonra :) Tertemiz sorunsuz. Fiyatta pazarlık olur. Civil markadır. Şeftali renginde olanın eldiveni kayıp yerine ona en yakın renk eldiven ekledim 🩷