Kızlar bebeğim 7 ay 2 günlük bugün kontrolü vardı ve ilk defa başka bir hastaneye götürdük öneri üzerine doktor baktıktan sonra beslenme danışmanına yönlendirdi bebeğin kilosu fazla mamayı kes gündüzleri sadece ek gıda gece mama ver gündüz ağlasa bile mama verme dedi çok şaşırdım hayır kilosu normal kilolu bir bebek değil ki olsa zaten yine anlamaya çalışırım da bebeğim daha 7 aylık onu sadece ek gıdayla besleyebilirm ki bu dediğini uygulamayı düşünmüyorum başına böyle bir şey gelen var mı tecrübeli anneler siz ne düşünüyorsunuz?