2bebelianne__ Kimi doktor gösteriyor kimisi göstermiyor o an yani bakın burada demiyor cinsiyet için. Hafta olarak net görüleceği zaman şuan ondan dedim heralde şimdi nettir diye. Doktordan doktora farkediyor bu konu başta yanılanlar oluyor genelde. Benim doktorum mesela 12+4 te net kız demişti şimdi kızım 15 aylık. Ama dediğim gibi hafta küçükken yanılanlar oluyor maalesef