3 buçuk aylık bir bebeğim var çok güzel bir uyku rutini olulturmuştuk ama son 1hafta 10 gündür uymuyor uykuya direniyor gece 1gibi uyuyor geceleri de ağlayarak uyanıp tekrar zor uyutuyorum öğle uykusunda da uyku halinde ağlıyor bu durumu yaşayan var mı uyku gerilmesi mi yaşıyoruz ne yapmam lazım eski düzene nasıl Döneceğiz🥴