Perşembe gününden beri öksürük ateş var cuma doktora götürdüm ciğere inemke üzere diye antibiyotik falan verdi onu kullanıyoruz 3 gündür bu 4. gün hatta ne uyku ne yemek hiçbir şey ağzına almıyo bugün sağlık ocağına çıkardım ciğerler dolmuş dedi hava taktırmıyo ağlaya ağlaya takamadık baska ne yapabilirim her gece ayaklarına vikis sürüyorum soğan karanfil koyuyorum