2 yaşındaki oğlum yemek yerken hala lokmalarını çiğneyemiyor. Çiğneme refleksi yok çocukta. Yemek verirken püre haline getirip kaşık maması gibi veriyorum anca öyle yiyebiliyor. Çiğnemeye nasıl alıştıracağım bilmiyorum ne yapmam gerekiyor benim durumumu yaşayan tecrübe eden varsa yardımcı olsun lütfen 🥺