Merhabâ arkadaşlar 👋 20gün kadar sonra bir yaşına giriyor güzel kızım. Bu sene kendi aramızda ailece pasta üfleriz zaten küçük diyorum… Ama güzel anı olsun fotoğraf çekimi yaptırmak istiyorum stüdyoda. Var mı tecrübesi olanlar önerebileceğiniz? Avrupa yakasındayız.