gooktuggmomms canım benim kızımda o aylarda öyleydi. Ayagım durduğu anda uyanırdı. Bi gün komşuya gittim, hamağı varmış çocuğunun, kızımı içine koyduk baktım uyuyo ben şok. Eve gelir gelmez hemen sipariş verdim Trendyoldan. Ayagımda sallardım, uyuyunca hamaga koyar hamagı sallardım, sallanarak uyurdu. Ben çözümü onda bulmuştum. İnanki seninki gibi kafayı yiycektim. Yine seninki 30 dakikaymış, inan bana 5 dakikaydı benimkinin, koyar koymaz uyanırdı. Ayrıca şuan 32 aylık sallıyorum hâlâ, bazen yanına yatınca uyuyor ama ayakta salladıgım çok oluyor. Hamak zaten 1 yaşına kadar kullandım