Mrb anneler kızım 4 bucuk aylık 8 kg şuan prima 4 no bez kullanıyorum ama 1 haftaya biter yanlardan bant izleri oluyor kızımda yeni alacağım bezi 5 nomu almalıyım 9-14 kg yazıyor aslında ama yanlardan bant izi oluyor kararsız kaldım 5 nomu almalıyım sizce