Lumisare
Sadece bir kez aşerdim o da kışın tam da koronanın kapanma zamanında çilekti
Eşim o gün bulamamıştı maalesef ağlaya ağlaya uyumuştum rüyamda görmüştüm
Sabah ben uyanmadan gitmiş bulmuş
Polisler falan çevirmiş hatta kapanma zamanıydı diye
Eşimde anlatmış durumu😅