Raplarslan 2 buçuk yaşındaki oğlum yaklaşık 3 aydır hasta. Neredeyse 4. Antibiyotik olucak. Ateşi 1 gün yoksa diğer gün mutlaka var. Napıcam bilmiyorum. Ya boğazı kızarık diyorlar ya kulağı ama ne yaptıysam geçmedi. Başına gelen var mı?