Merhabalar kızlar bebeğim önceden daha çok uyaniyordu çok mama iciyordu yavaş yavaş düşürdüm küçük biberonla şimdi uyaninca veriyorum gece yatarken eline mamasni veriyorm o şekil iciyor yatıyor ama gece özellikle 2 haftadır 2 ,3 saate Bir uyanıyor emzik veriyorm devam etmesi için ama çok direniyor bazen su biraz vereym diyorum bazen içiyor bazen icmiyor mama istiyor bazenleri küçük biberonu bitirse bile tekrar istiyor gece iki üç kere uyanıyor yani sizelr ne durumdasnz mamayla uykuya geçmesini nasl birakabilrm çok içtiği için de sabah da çiş geçmiş olarak kalkyo haliyle 🤦