Kizlar yarin 40 imiz cikiyor. Ilk dogdugu zaman yara olmustu teramisin lansion vb kremleri kullanip 1 hafta cekmeden gecmisti. Hatta teramisin kremi sizlere de onermistim. Fakat 2 gundur tekrar yara oldu bakimini yapiyrm surekli gogus pedi de takiyrm ama neden boyle oldu. Mastit olmaktan korkuyorum. Acaba antibiyotik mi kullanmam lazim ? Gecmemesinin sebebi nedir bilen var mi 🤱💥