Justmm Benim iphone xr ım var telefonumu değiştirmeyi düşünüyorum iphone alasım hiç yok nedense z flip 6 almak istiyorum uzun süre kullanan varsa bilgi verebilir misiniz katlanma izi oluyor diyorlar doğru mu.
Justmm [silindi] yaa çok mu bariz belli oluyor birde kullanımı nasıl iyi mi hızlı mı. Eşiniz sadece iz olduğu için mi değşltirdi yoksa kasma oluyor muydu ? Birde kaç ay sonra iz oluştu
[silindi] Justmm hizli telefon onda bi sorun yok ama iz acinca bariz belli oluyodu takintiliysan canini sıkabilir bide telefonu cok kullaniyosan acip kapanmadan oturu deforme oluyo esim isi sebebi ile cok kullandigi icin 5-6 ayda iz iyice belirdi cok kullanmazsan belki sure uzayabilir