alyazlhaygtt Kizlar 2 aylık bebeğim var çok kötü öksürüyor acile gittik boğazı kızarmış dedi bol bol anne sütü dedi ama emerken bile canı acıyor ememiyor burnu tıkalı sık sık acıyorum artık öğürmeye başladı yutamadığı için nasıl geçecek..
Kdm alyazlhaygtt 2 aylık bi bebek ve öksürük yatış yapılması lazım muhtemelen. Acile değil çocuk doktoruna götürmeniz lazım
bitrakyali alyazlhaygtt benim bebeğim de üç aylık öksürük ve burun akıntısı vardı doktorumuz soğuk hava vermişti boğaz kızarıklığı için de fitil vermişti. Burun tıkanıklığı için de serum fizyolojik ile burnunu temizleyip aspiratör ile çekiyorum.Çocuk doktoruna götürün isterseniz ilerlemeden çok geçmiş olsun
likeli alyazlhaygtt uzman çocuk doktoruna götürün mutlaka evde kendiniz geçirmeye çalışmayın. Rsv salgını var küçük bebeklerde hastanede yatış gerekebiliyor.
neni_ alyazlhaygtt Çocuk doktoruna gidin. O ne derse ona göre hareket edin. Bir şey olmaz diyerek anne sütü dışında farklı bir şey içirmeyin kesinlikle daha çok küçük. Geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşir.
bitrakyali Serifealya 2 yaş demiyor 2 aylık diyor doğru biliyormuşsunuz gibi ne var bunda zararı olmaz diyorsunuz siz kendi çocuğunuza verebilirsiniz başkalarını yanlış yönlendirmeyin.
Kdm alyazlhaygtt bence apar topar çocuk doktoruna gidin sizi korkutmak istemem ama 3 ay altı öksürüklerde yatış veriyorlar evde daha fazla beklemeyin
alyazlhaygtt @bitrakyali evde geçer dedi acil doktoru bol anne sütü dedi ama bebekte emeye mecal yol yutamiyor ciğerleri temiz dedi
bitrakyali alyazlhaygtt evde geçmez siz ihmal etmeyin ben çok korkuyorum bronşit yada zatüreye çevirecek diye Allah korusun. Nebulizatör varsa soğuk hava iyi geliyor onun bi zararı yok
likeli alyazlhaygtt küçük bebeklerde viral enfeksiyonlar hızla ilerleyip ciğere inebiliyor şiddetli öksürük de varmış zaten bence siz oyalanmadan bir daha gidin doktora bence.
alyazlhaygtt @neni_ götürdük ama bol anne sütü dedi ememiyor ki bebek yutamiyor inşallah biran önce geçer maffetti hem kendini hem bizi
Kdm alyazlhaygtt korkmayın ama evde geçer diyede beklemeyin henüz küçücük bağışıklığı da çok düşük ve ememiyor diyorsunuz bebeğinizin beslenmesi lazım sıvı kaybı yaşamaması gerek o yüzden dedim uzman doktora gidin diye
alyazlhaygtt @likeli eşimi aradım gelsin hemen gidelim korktum bende Rabbim Çocukları bebekleri hastalıktan korusun
likeli alyazlhaygtt inşallah hemen iyileşir. Korkmayın bebekler sandığımızdan güçlüler ama küçük bebeklerde tedbirli olmakta fayda var.
kumrusu alyazlhaygtt aynı şikayetler bizdede var biberon reddi var memeyi zor bela tutuyor doktor ilaçta yazmadı nasıl yapacağız bilmiyorum