Sonsuz18 normal mantarı soyup doğruyorum önce tavada tuz koyup başka hiç bir şey koymadan kendi suyunu salıp çekene kadar kavuruyorum. Sonra güvece koyup üzerine biraz tereyağı koyuyorum üstüne kaşar rendeliyorum fırına veriyorum 10 dk falan mantarlar zaten pişmişti kaşar eriyince alıyorum. Bazen de biberli yapıyorum aynı şekilde önce kırmızı ve yeşil biberi soteleyip mantarı üstüne döküp duyunu çekene kadar soteliyorum sonra yine aynı işlemleri yapıp fırınlıyorum 10 dk kadar