Braun burun çekme makinası ( e bebek )
- Bana çok kullanışsız geldi çekim gücü zayıf sanki nefesle çekilen daha iyi çekiyor ama zorlandığım için Braun satın aldım hayal kırıklığı oldu ben mi kullanamıyorn acaba serum fizyolojik sonrası ve tek burnu kapatınca iyi çekiyr