cemmo2905 Neredeyse bir buçuk aydan fazla Nezle mi diyeyim grip mi diyeyim iyileşiyor gibi oluyorum 3. 4 gün geçiyor yine aynı. Doktora gittim tahlil yaptırdım bir eksiğin yok diyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum belki kocakarı yöntemi biliyorsunuzdur
Biranne1bebek Sarımsağı küçük küçük doğrayıp üzerine bir kaşık bal bir kaç damla limon her gün taze bir kaşıklık yapıp bağışıklığınız toplanana kadar kullanabilirsiniz
Biranne1bebek Hastalanmayan çocuk sayfasını takip ederseniz orda çocukların bağışıklığı için haftada bir öneriyor ama siz yetişkinsiniz ve hastasınız midenizle ilgili bi rahatsızlığınız yoksa her gün kullanabilirsiniz
Biranne1bebek Birde ben hafif boğazımda acı hissedeyim yada geniz akıntısı olsun propolisin sprey formu var ondanboğazıma bir kaç fıs sıkarım o da toparlar