Bir süredir ( emeklemeye başladığından beri) ayak tırnakları kırılıyor. Doktor batık değil sürekli nemlendirin dedi. Nemlendiriyorum da ama hala geçmedi. Kan testlerinde herhangi bir vitamin eksikliği de çıkmadı. Ne sürsem düzelir bilgisi olan var mı? Nemlendirip masaj yapıyorum hala geçmedi