aysenurzg merhaba vallahi şu gaz olayı beni benden alıyor 2 ay 1 günlük olduk bizde çok huzursuz benim oğlan sürekli ağlayan anne sütü alsada mama alsada hep hyzursuz aç olöadıüunu biliyorum heralde gazdan huzursuz ağlıyo vende onunla ağlıyorum bazen daha yeni yeni bende nohut mercimek çorbası falan içiyorım içinr bol kimyon koyarak gazı alıyormuş