Geçen salı özelde bir doktora gittim ve ek gıdaya başlamamı istedi ama tadım olarak patates, kabak vs haşlayıp çatalla ezip yedirmemi istedi sonrasında yoğurt en son meyveleri cam rende ile rendeleyip yedirmemi istedi. İçimize sinmediği için çok tavsiye edilen özel polikliniği olan bir doktora gittik. Doktor 11:00′da yoğurt 14:00′da çorba 17:00′da meyve(elma püre/ armut püre) 19:00′da pirinç unu+su+pekmez ile muhallebi içine 1 tatlı kaşığı da zeytinyağı diye söyledi ve yazdı. Hiçbir tadım yaptırmadan direk öğün verdi ne yapacağımızı şaşırdık. Bu doktor hiç içimize direk öğün yaptırıyor