Merhaba, ben bademcik iltihabı olmuştum 1.5 hafta önce kulak burun boğaza gittim antibiyotik verdi antibiyotiği bitirdim ama dün akşam öyle bir boğaz acısı başladı ki sağ tarafta su bile içemiyorum esnerken konuşurken bile acıyor ama tarif edemem o acıyı ben sezaryen ameliyatımda bile böyle bir acı ağrı yaşamadım o derece. Tekrar doktora gideceğim acile eşim işten gelince götürecek. O zamana kadar rahatlatabilecek doğal yöntemler bilen varmı acaba? Kızım da var 2.5 yaşında bir yandan da onunla ilgileniyorum çok zor oluyor hiç halim yok
Teşekkürler şimdiden:)