Merhabalar dün tarihi geçmiş yufkadan yedim sadece 4 gün geçmişti yufka bozuk da değildi tadı falan gayet yerindeydi. Yedikten sonra farkettim tarihi geçtiğini. Sabah yedim akşam 8 gibi bi üşüme baş ağrısı eklem ağrısı başladı grip olacak gibi. Bulantı kusma ishal yok. Ama bugün hala başım ağrıyo omuzlarım ağrıyo zehirlenmiş olabilirmiyim acaba