aylizl Kızım 3 buçuk yaşında ocean balık yağı almış eşim multi vitaminli kullanan var mı eczacı günde 1 tatlı kaşığı demiş siz nasıl veriyosunuz aç tok farkeder mi ve buzdolabında mı saklamalıyım şişe açıldıktan ne kadar süre içinde kullanılmalı 1 ay mı 1 ayda bitmez cünkü
ellerimt0mbikt0mbik aylizl 90 gün içinde tüketilmeli,kapağı açıldıktan sonra da buzdolabında saklanmalı,2,5 yaş oğluma bir çay kaşığı veriyorum.Bir de tok karna.👍
aylizl ellerimt0mbikt0mbik ben bir tatlı kasıgı veriyorum çok mu acaba 1 ay oldu alalı 3 buçuk yaşında hava serin diye mutfakta tezgahta bırakıyorum dolaba katmıyordum
ellerimt0mbikt0mbik aylizl Benimki sizinkinden bir yaş kadar küçük olduğu için sizinki normal ölçüdür.Valla üzerinde de buzdolabında saklayınız yazıyor tercih sizin tabii ama dışarda saklanması uygun olsa oda sıcaklığı derdi.Tazeligini koruması amacıyla buzdolabında saklanıyor.👍