Bulut_8 11ay 5gunluk bızım odada besıkte uyuyo ama yatak gıcırtısına bile uyanıyo bazen ama gece sık uyanıyor bazen odasını ayırsam mı
defnevedoruk Bulut_8 20 aylıkken ayırdım keşke daha erken ayırsaymışım valla bizimkide nefes alsak ık mıklıyodu
defnevedoruk Bulut_8 kesinlikle ayır bizim uyku sorunumuz odasını ayırınca azaldı gece kalkarsa 1 kere kalkıyor
babyboy_35 Bulut_8 zor oluyor her kalktığında gidiyorum geliyorum o zorluyor yoksa o daha rahat yatağında