Kızlar selamlar ✋
Ocağın 1’inde kızım 1 yaşına girdi her şey çok güzel doğum günümüz güzel geçti falan derken 1 yaş aşılarımız vardı sağlık ocağında 2 bacak 1 koldan.. ne olduysa o aşıdan sonra oldu. O iyi huylu bebek gitti yerine huysuz, aksi, her şeye ağlayan, hiçbir şey yemek istemeyen bi bebek geldi ve ne yapacağımı bilemiyorum artık. Evde tek bakıyorum çocuğuma ve bu beni çok yormaya başladı. Var mı çözüm önerileriniz 🥲