56 günlük bebeğimizin kabızlık problemi var 10 gün sonunda acilde lavman yaptırdık şimdi de fitil kullanıyoruz 10 güne kadar normal olduğunu söyleyen doktor var 2 hafta diyen doktor var 1 hafta diyen doktor var napıcamızı şaşırdık... fitil yerine sabun kullanın diyenler var hangisi daha etkili ya da daha acısız ? Bu arada maflor başladık 2 gündür ne zaman etki eder onu da bilmiyoruz kafamız çok karışık 😔 yardımlarınızı bekliyoruz