sry46 gaz damlaları kullanabilirsiniz eğer emziriyorsanız sizde kimyon çayı içebilirsiniz, kimi bebekler gazlı oluyor yani normal. Benim ilk bebeğimde biz beş ay gaz sancısı çektik karnının içindeki gazın sesini duyardıkta yinede çıkmazdı biraz zor ama geçiyor:) Gaz masajı belki biraz işe yarayabilir.