Kızlar doğum yapalı tam 42 gün oldu bugün, dün başladı aslında adetim ama bugün yoğun yani çok kanamam var doktora bunun için gitmek istemiyorum açıkçası kanamam kesilince kontrole gidecektim sizin nasıl oldu bu şekilde çok mu kanamanız oldu yoksa eskiden olduğunuz gibi miydi?