Valla bazı bebekler almayınca da almıyor. Benim kızım 6 aylık olacak çok uğraştım denemediğim emzik kalmadı ama yok almıyor. Aslında almaması da bir bakıma iyi çünkü sonradan bıraktırmak çok zor oluyor bir de gece uykusunda ağzından düşerse uyanıyorlar. Almasın boşver daha iyi emzik çok da iyi birşey değil...