gulayada sizin çocuğunuz çok küçük benimkisi 4 aylık ben veriyorum yani ben mecburen veriyorum yoksa kim kaşıkla gıdım gıdım uğraşır ki benimkisi biberon ve meme tutmuyor o yüzden kaşıkla besliyorum siz ne yapın biliyor musunuz sütünüzü sağım 3 gün boyunca buzdolabında olsa biriktirin artık ne kadar süt çıkarsa 3 günün sonunda biriktirdiğiniz sütlere buzluğa atin 3 ay buzlukta kalıyor hani en azından birazcık büyüdüğünde buzluktan çıkartırsınız verirsiniz ne kadar çıkarsın