zeynesila Doğumdan sonra idrarımı tutamıyorum 6 ayı geçti. Gğnde 3 4 kez üstümü değiştiriyorum bi öksürüyorum hemen gidiveriyor kadın doğuma mı ürolojiye mi gidicem hastane uzak ikisine de gideyim desem sürekli gidemem çocukla
Kuzularinanasi zeynesila normal dogum yaptiniz galiba genisleme varsa kadin doguma gitmeniz lazim once.egerki genisleme yoksa uroloji ile ilgilidir o yonlendirir sizi ztn