pogacayanaginannesi Kızım 2 ay 5 günlük iki günde bir duş aldırıyorum ama duştan sonra ki gün hemen yaglaniyor saçları bildiğin o yağlı saç kokusu geliyor neden böyle oluyor ki şampuanla alakalı bişey mi acaba
nilikonunannesii pogacayanaginannesi benim kızım da aynı 3 aylık oldu hâlâ da aynı sanırım emerken kafaları terliyor ya ondan oluyor başka bir nedenden dolayıysa da bilmiyorum ama merak ediyorum sebebini de.
alinduhatg pogacayanaginannesi her gün duş alıyor halen yağlı gibi terlediği için oturmuyoru ki hiç oturursa yaramazlıkları eksik kalır 😂
bizdejantikizlardik pogacayanaginannesi 1 yaşında kızım hala mama içerken kafası terliyor mesela ertesi gün yağlanıyor saçlar
3kedili2bebekli pogacayanaginannesi her yıkamada şampuan kullanıyorsanız ondan olabilir haftada bir kullanmak yeterlidir , konak olabilir fark etmemiş olabilirsiniz konak bakımı yapın zeytinyağı ile,
pogacayanaginannesi 3kedili2bebekli hayır konak hiç olmadı saçlarında kaslarında oldu geçti onlarda hep şampuan kullanıyorum her yıkamada az miktarda ondan olabilir ama sadece suyla sacindaki yağ temizlenir mi ki
gmz10 pogacayanaginannesi Koku olmuyor ama benimkinin de yağlanıyor saçları. Emerken terliyor bi de ince telli olduğu için oluyır galiba.
mematiii pogacayanaginannesi canım emerken güç sarfettiği için terliyor benimkide büyüdü ama hala terliyor mesela.Ve hergün yıkamayın belki ondanda yağlanır.Ve terlediğinde sil derim.
pogacayanaginannesi mematiii her gün yıkamıyorum iki günde bir yıkarım olabilir kızım baya terliyor emerken deneyeceğim silmeyi teşekkür ederim 🫶🏻
3kedili2bebekli pogacayanaginannesi evet sürekli şampuan yağlanma yapar çünkü haftada 1 kullansaniz yeterli büyüdükçe gerçekten kirleniyorlar o zaman şampuan lazım oluyor ama şu an pek gerek yok 😊