Merhaba kızlar, bebeğim dün 5 aylık oldu yaklaşık bir haftadır gündüzleri öksürüyor. Ateş, burun akıntısı yok, gece uyurken öksürmüyor. Sadece gündüz uyanıkken öksürüyor, sürekli eli ağzında ve konuşuyor boğazına tükürük kaçıyor diye düşünüyordum ama bu sabah daha çok öksürüyor gibi. Doktor kontrolümüz perşembe günü sizce endişelenip daha önce götürmeli miyim? Hırıltı da yok gibi.