Merhaba arkadaşlar nebulizatöre normal şaselerdeki seruö fizyolojik mi koyuyoruz acaba
tursihan evet doktor ilaç vermediyse onu koy
dertlikaval normalde sanırım normal serum suyundan koyuluyor değil mi