esratr1 Kızlar 5 ay 4 günlük olduk fakat sağlık ocağından çağırmadılar kilo vs bakılması için çağırılması gerekmiyor mu ?
pogacayanaginannesi esratr1 sağlık ocakları o kadar sorumsuz ki sinir oluyorum bizim bir ay aşısı içinde cagirmadilar bir türlü aşı gelince aricaz demişlerdi bekle bekle ses çıkmadı en son biz aradık meğerse aşı gelmiş bu salaklar aramamıslar son aşıya yetiştik anca ya deli oldum valla bence siz arayın sorun
busraege159 esratr1 bu zamnaa kadar hic aramadilar.. Dogumdan 4 gun sonra aradilar. Gelmen gerekuyordu diye sadece. Ben sormadan gidiyotum 4. Ay kontrolune geldim felan diye.
irmkckkk esratr1 ben b esratr1 ben 5 aylık olduğunda kendim gittim çağırmadıkları halde sağlık ocağına kilosuna boyuna baktırdım o şekilde