kızlar 2 aydır süren ateşli hastalık sonucunda geniz akıntısı başladı 2 kez doktora gittik birinde antibiyotik birinde alerji ilaçları spreyler kullandık yok asla fayda etmiyor. Reflü mü dedik yine ilaç kullandık yine fayda yok. Günde 3 4 kere burununu serumla yıkayıp açıyorum buhar veriyorum. alnına masaj yapıyorum. Dedim tamam belki bitkisel ürünler çare olur uhi hindi yağı mı dersiniz elma sirkesi mi kozalak şurubu mu hepsini denedim. Ama yine yok gerçekten kafayı sıyırmak üzereyim lütfen yardım edin. Burnu açık hiç tıkanmadı burnun arkasından hır hır ses geliyor yatarken bazı pozisyonlarda yine hırıltı geliyor.Sabaha doğru artmış oluyor. Tekrardan randevu aldım ama 1 hafta var henüz bana yardımcı olabilecek var mı