Meri-Mel
Tabiki çok üzülüyorum Filistin’de yaşanılan soykırıma,masum insanların katledilmesine üzüldüğümüz kadar,Amerika’ da ki yaşanılan bu felakete de bir o kadar üzülüyorum.Siyasetin yapmış olduğu kabul ettiği eziyeti masum insanlardan çıkartamayız oh iyi olmuş diyemeyiz bunu dinle ırkla bağdaştıramayız.Cezasını çekmesi gereken masum insanlar,dili olmayan hayvanlar,milyonlarca ağaçlar değil,bir kaç savaş destekçisi için tüm masumları suçlayamayız,zalimler çeksin cezasını ☝🏻