Kızlar 1 haftayı yeni geçti hala kabızlıgim var hiç bu kadar uzun sürmemisti az oluyor ama bitmiyor yani 2 aydır diyet yapıyorum ondan mı yada vitamin ilaçları içiyorum ondan mı bilemedim dün artık çok zorlamaktan kan geldi 3 gün kayısı yedim hep geceden beklettim sabah yedim ama yok yani başka çözümü olan var mı