Merhaba, bebeğim 11aylik. 5.aya girdiğinde adet oldum 2ay düzenli oldu 8.ayla beraber adet olmamaya başladım 11aylik oldu hala adet olamıyorum polikistik var bende bebeği de emziriyorum sutten dolayı mı bu kadar gecikti catlicam artık doktora gittim ilaç veremiyor emzirme olayı var diye bi fikir verin ne olur