Kızlar Siemens marka kurutma makinam var ama kullandıkça küçülüyor bebeğimin kıyafetleri, ben de artık biraz kuruyunca nemli çıkarıp asıyorum ama bu sefer de kurutma makinam boşuna varmış gibi oluyor, sizde varsa hangi modda kurutuyorsunuz yazar mısınız?